Οδηγίες χρήσης

Οδηγίες για τη δημιουργία μίας σελίδας ή την επέκταση/διόρθωση αυτής

  • Για να διαπιστώσετε αν μια σελίδα δεν υπάρχει ήδη ώστε να τη δημιουργήσετε από την αρχή πρέπει πρώτα να την αναζητήσετε (πάνω δεξιά στο search) ή να κοιτάξετε στις Θεματικές κατηγορίες (στην αριστερή στήλη).
  • Αν δεν υπάρχει δημιουργημένη σελίδα: γράψτε τον τίτλο της σελίδας που θέλετε να δώσετε μέσα στο κουτί Προσθέστε νέα σελίδα που βρίσκετε στην αριστερή στήλη και πατήστε new page.
  • Αν η σελίδα υπάρχει ήδη, τότε μπορείτε να την επεξεργαστείτε κάνοντας edit που βρίσκετε στο πάνω μέρος της κάθε σελίδας. Έχετε τη δυνατότητα με την εντολή preview-προεπισκόπηση να δείτε πως θα εμφανιστεί η σελίδα σας πριν την αποθηκεύσετε. Αν δεν επιθυμείτε άλλες αλλαγές πατήστε save-αποθήκευση, διαφορετικά σώστε και συνεχίστε τις αλλαγές-save and continiou.
  • Αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν εσωτερικό σύνδεσμο, τότε στη σελίδα που επιμελείστε/διορθώνετε ήδη, γράψτε την εντολή: [[[ νέο όνομα σελίδας ]]]

Προσοχή: η νέα αυτή σελίδα που θα δημιουργήσετε θα καταχωρηθεί αλφαβητικά ανάλογα με το tag που θα της έχει δοθεί στις Θεματικές κατηγορίες.

Σημαντική σημείωση: Στο κουτί Προσθέστε νέα σελίδα γράψτε το όνομα της σελίδα που επιθυμείτε να φέρει η σελίδα σας και όχι τον τίτλο του άρθρου. Προτιμείστε να είναι μονολεκτική διαφορετικά συνδέστε τις λέξεις με παύλα ανάμεσά τους και χωρίς κενά.

Συνίσταται μετά το πέρας της δημιουργίας μιας σελίδας να μπαίνουν ετικέτες-tags, εντολή που υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας.

Χρήσιμες πληροφορίες για τη σύνταξη του κειμένου σας θα βρείτε στο link http://www.wikidot.com/doc:wiki-syntax

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License